onsdag 11. mars 2009

Nedtur

I dag var dagen da Rydsen skulle rulle ut av hallen for siste gang og sette kursen nordover til Bodø og nye jaktmarker,men alle ting har en iboende faenskap,og i dag viste hengeren hva som bodde i den,vi hekta hengeren på kula og kobla opp kontakten,og hva skjer!!!!ABSLUTT INGEN TING :-( 2,5 timer etterpå er det bare å innse nederlaget,båten kommer ingen vei i dag og Bodø får vente,men vi gir ikke opp og prøver igjen til søndagen.
Nå blir det travle dager framover,banken i mårra og ordne med overføringer for båten og hengeren,bankremisse for motor,så er det tur til Hønefoss og Terje for å se på Rigger,stenger og div annet utstyr,så går turen til Råholt for å hente båten siden hengeren skal på verksted.fredag er det å levere hengeren på verksted,komme seg opp til Lillestrøm og båtmessa for så å sette kursen mot Stockholm på ettermiddagen,lørdag er det å hente båten kjøre ca 60 mil hjem,søndagen er det henting av båten og prøve å sende den nordover igjen.
Og alt det overnevnte kommer på toppen av at man er sykemeldt i 3 uker pga en rygg som er så stiv som k.....ken i Ådalen.deilig å få klage litt,hjelper liksom det :-)

2 kommentarer:

A-Team trolling: Frank Ronny Johansen sa...

Hei Lars

Hørte du hadde problemer med at lysene på hengeren ikke virket. Neste gang du har problemer og trenger hjelp så ringer du meg. Jeg jobber stort sett i området. Jobber som elektriker så det kan jo hende at jeg hadde vært til nytte....lol..
Mitt mob.nr er: 91834551

Mvh Frank

Lars Jordal/Anne Bergersen sa...

Heisan Frank
Takker for det,ble litt hektisk men håper vi får ordnet dette i mårra,verst for han som sitter i Bodø og ikke får opp båten sin pga dette.
Nå vet jeg hvem je skal ringe visst jeg får el problemer når jeg skal rigge den nye båte he he,tlf er lagret,mitt tlf nr er 94808081.