mandag 9. mars 2009

Nye båten

Det blir den "gamle " DF90 på meg,p av tre grunner,den er billigere, sparer ca 25 lapper,unngår barnesykdommer på den nye og den gamle er på 1950ccm og den nye på 1500ccm.
Ny henger blir kjøpt hos Fullpott B26X,hentes fredag og så går turen over til "lita søta bror" og henter båten lørdag,blir nok vanskelig å holde tårene tilbake da ,jeg opplever det å få ny båt som fullt på høyde med barnefødsler,bryllup osv.he he ;-)
Montering av motoren skjer vel ikke før helga 20-22mars.med autopilot og div annet nødvendig og unødvendig. kommer tilbake med bilder fra rigging senere

3 kommentarer:

A-Team trolling: Frank Ronny Johansen sa...

Hei Lars. Hvor mange svenske kr må du ut med for båten?
Er litt misunnelig på deg..... Men jeg går faktisk å gleder meg jeg også, har bestilt nytt varmeapperat, nye vendbare stoler, nye instrumenter, ny ABS luke og ABS boks. Skal ha med meg gubben med penga på sjøen for alle på lørdag, vi får se om noen år så kanskje vi kjøper oss en antares vi også. Knall fine båter. Grattis.

Lars Jordal/Anne Bergersen sa...

Ttakk takk frankmå betale 165 for båten,men får med fortøyningspakke og div annet.
Du har jo en kjempe flott båt da frank,og med alt det du nå investerer i så er det en stund til du trenger bytte båt tror jeg:-)

A-Team trolling: Frank Ronny Johansen sa...

Hei Lars.
Må du betale 165000 norske eller svenske kroner? Er dette fedig fortollet til Norge? Hva koster båten ferdig fortollet til Norge i norske kroner?
Dette er drømme båten min så det er derfor jeg er litt nyskjerrig....