torsdag 26. februar 2009

Trolling Master

Nå nærmer TMB seg veldig og tiden begynner å gå ifra meg føler jeg,vet enda ikke om jeg får solgt båten i tide til å riggen en ny båt,men har noen som er veldig interessert,håper det blir salg relativt fort, den nye båten står klar for henting,og det blir en Antares 650 med 115 Suzuki,scotty rigger,raymarine autopilot men litt usikkert hvilken modell,kanskje blir det et Lowrance HDS-7. som jeg suplerer med en ekstra skjerm når feriepengene kommer.
Alt dette innebærer jo at det ikke blir mye sol på denne kroppen i påsken visst ting går som jeg håper,men jeg tar heller en testtur til Väneren i påsken enn å gå på ski å spise kvikklunsj og appelsin.
Vi har bestilt alle typer skjeer til TMB tror vi har alle merker og modeller,mangler bare en sølvskje fra hardangerbestikk....forresten har visst 12 av den også,så samlingen er komplett.

Ingen kommentarer: